Escola Bressol l'Avet | POLÍTICA DE PRIVACITAT I PROTECCIÓ DE DADES
410

POLÍTICA DE PRIVACITAT I PROTECCIÓ DE DADES

En la navegació per el nostre web es possible que es recullin de vostè certes dades de caràcter personal, necessàries per a la prestació dels serveis demanats.

D’acord amb l’establert en la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li informem que les dades subministrades per vostè en qualsevol dels apartats anteriors, quedaran incorporades a un fitxer automatitzat, titularitat de MARINA ROIG MARÉ amb la finalitat de prestar els serveis que ens sol•licita.

La informació personal recollida és emmagatzemada en una base de dades propietat de ESCOLA BRESSOL L’AVET S.L. que assumeix las mesures d’àmbit tècnic, organitzatiu i de seguretat que garanteixen la confidencialitat i integritat de la informació d’acord amb l’establert en la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, y resta de legislació aplicable.

ESCOLA BRESSOL L’AVET S.L. ,li informa i vostè autoritza a que pugui facilitar les seves dades de contacte en els següents casos:

En qualsevol moment vostè pot exercir el dret a accedir, rectificar i, en el seu cas, cancel•lar les dades de caràcter personal subministrats, mitjançant comunicació escrita dirigida a ESCOLA BRESSOL L’AVET S.L. a l’adreça carrer de DOMÈNECH SOBERANO, 6 Aquesta comunicació també podrà ser realitzada mitjançant l’enviament d’un correu electrònic a la direcció: escolabressolavet@gmail.com