Escola Bressol l'Avet | Qui som
210

Qui som

L’escola va obrir les seves portes el setembre de 1982.

En aquells moments, van iniciar amb molta il.lusió un projecte engrescador, que al llarg dels anys s’ha anat consolidant i és resultat d’una llarga experiència pedagògica fruit de l’aportació de diferents professionals que ens han acompanyat.

La nostra activitat educativa va dirigida a nens i nenes en edat compreses dels 4 mesos als 3 anys.

Som un equip estable, professional i compromès, amb ganes i il.lusió d’acompanyar els vostres fills/es en el camí de fer-se grans.

La nostra escola